HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Nincs erőm..

Tücsii 2009.06.18. 12:06

Hajj.. Emlékeztek, nem is olyan régen azt mondtam, hogy megint elkezdek tornázni. Hát nem lett belőle semmi.. -.-.. Viszont tegnap Hajnival koriztam egy jot, kiszámoltuk, hogy összesen 8 kilométert tettünk meg:DD Odafelé hátszél, visszafelé szembeszél-.- Aztán annyit hülyültünkxD Versenyeztünk, hogy ki nyel hangosabban. xD Olyan hülyék vagyunkxD Jah, meg aztán este FüszállalxD Hát igen na az még egy külön témaxDDDD Holnap évzáró-.- Este 8ra érek majd csak haza-.- De megin be kell mennem a fél 4es vonattal-.- Fantasztikus lesz-.- Jah, am képzeljétek, sikerült letöltenem azt a filmet, amit már olyan régen szerettem volna:DDD és most olyan boldog vagyok:DD Ó és a boldogságról jut eszembe: Gravnek megvan német szóbelijélre a 4es:DDDDDDDDD Jajj úgy örülök neki, mert annyira mondta, hogy úgyse elsz meg, úgyse lesz meg, és csak meglett neki:DD Amúgy edig a szünetben nem sok mindent csináltam. Tegnap fél 1kor keltem-.- Ma meg megyek Aniszurfhoz. Hátha látom megint Ádámot(L) Mert tegnap láttam:)) Annyira cukoooor:$ Ma el kéne kezdeni a tornát. De nincs erőm hozzá. :(( Szívás. Am ma is negyed 12kor keltem. Igaz ma szarul aludtam, mert felébredtem hajnali 5kor, és alig bírtam visszalaudni. Ó, és amit még el kéne kezdenem: a ficik írását. Linkelek is be képet, hogy milyen témájúak lesznek;)) Nah majd folyt köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr901193043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása