HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Demelegvan..

Tücsii 2009.07.02. 15:23

Nagyoon meleg van. És nagyooon unatkozom. Perpill várom Aniszurfot, mert írtam tnap neki sms-t hogy átjöhetne, de nem válaszolt-.-.. Nah mindegy, majd csak ideeszi a fene:DDD Tegnap írtam a ficit tovább, úgy néz ki, hogy több, mint 25 oldal lesz. :))) Kábé így is terveztem. De még így is van egy fic, amit el kell majd kezdenem, és amit még ennél is jóval hosszabbra tervezek. És olvasok majd sokat, hogy frankók legyenek a leírások is, és ne csak párbeszédből álljon az egész történet-.-.. Ez az egyetlen problémám, a leírások hiánya, meg, hogy nem vagyok valami túlzottan kreatív. Jó, van, amikor emgoldom, de am nehezen szoktam.. Ádám még mindig hiányzik. tegnap átmentem Aniszurfhoz, hátha látom, de nem jött össze.-.- A sors is úgy akarja, hogy felejtsem el a fenébe. Én is így akarnám, ha nem térne vissza mindig a gondolataim közé.. Nyah megvolt a hiszti is, és a napjaimból is értesültetek. Majd folyt köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr761222318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása