HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Juhééé, már mindjárt végeee=DDDDD

Tücsii 2009.06.06. 20:49

Huha, de rég is írtam már:) Nos, nem történt velem semmi érdekfeszitő, legfeljeb az, hogy meglepően hamar túlestem az egyik legnehezebb hetünkön. Viszonylag jól sikerültek a dogák, legalábbis ha az én szemszögemből nézzük. Eddig úgy tűnik, hogy felevsznek faktra föciből, mert most kaptam egy ötöst, és a tz-m sem lett olyan rossz. Mindjárt nyár, és nekem még nincs diákmunkám:( Asszem ebben az évben is ugrik. Hacsak nem kezdek magán vállakozásba vagy Aniszurffal feladunk hirdetést, hogy mittudomén, idősek segítését vállaljuk, mármint ilyen kerti munka, vagy akármi.  Ma megnéztem egy tök jó filmet:)) És füvet nyírtam, jah meg zabáltam finom rántott gombát*nyamíííííí*. Kedden megyek tanulmányi kirándulásra a pesti állatkertbe:DD Megint vonatozunk, Füszálkám készülj fel;)) Most is épp Belgát akarom mondani Velfát hallgatokxDD Erős kép. "Nem tudok sírni se nevetni már, könnyem mélyen a szemembe pál"xDDD Nagyon jóóó, imádjuk:)) Mndjárt elérem a letöltős oldalamon a Tag szintet:)) Hát.. ez most csak ien rövid blogocska, jövő héten valszeg többet fogok írni, mivel semmi dolgom nem leszxDD A helyesírási hibákért bocsika, sosem tudtam profin gépelnixDD Nah, akkor majd folyt köv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr271168047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása