HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

6 nap hosszú idő:P

Tücsii 2009.07.08. 11:27

Igen, hosszú idő, mégsem sok mindent csináltam. Tegnap volt telihold. Olyan szép. Imádom(L) Megnéztem egy rakat filmet. Mindenfélét, horrort, hogy elaludni alig bírtam tőle és vígjátékot, amin szétröhögtem az agyamxD Meg életrajzi drámát is néztem. Őőő... Ezen kívül téll nem sok mindent csináltam. Volt egy nap, amikor felkeltem délben, mire Aniszurf hív, hogy átjönxD Miután elment, kaját csináltam magamnak, ettem, utána gyors át mamáékhoz, onnan haza, és át Aniszurf-hoz, onnan eltolni a fűnyírót, és 2 óra hosszán kerezstül nyírni a füvetxD Ennél pörgősebb napom eddig nem igazán volt. Zabálok orrba-szájba. És nincs már a boltokban a kedvenc joghurtom*nagyonösszevantörve**bőg*... Ráadásul sikerül minden egyes alkalommal majdnem az utolsó forintig elköltenem a zsebpénzemet-.- Úgy néz ki, hogy Aniszurf majd hónap végén jön át aludni:) De ebből még nincs semmi sem lefixálvaxD Jah, egyébként nem haladok a ficivelO.o.. Már asszem olyan 22-23 oldalnál vagyok, de már vagy 4 napja nem nyitottam meg, hogy írjak bele. Mindig vagy filmeztem, vagy aludtam, vagy konvertáltam, és lefagyott a gép, vagy aludtamxD Vagy minden mást csináltam helyette. Jah, és még egy jó hír a végére: már nem jut eszembe annyit Ádám:))) És ez haladás. Szóval folyik az élet itthon. Jah, és a legeslegfontosabbat kihagytam: mamáéktól kaptunk fini koviubit*folyikanyála*:)))) Olyan finiiiiiii:DDD Nah majd folyt köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr21233940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása