HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

2 perc=egész napos rosszkedv.

Tücsii 2009.06.29. 12:22

Ma elmentem a boltba. Nemrégen értem vissza. De ha két perccel hamarabb indulok, akkor látom Ádámot. A nagyboltba mentem, mert csak ott találhattam azt, amit venni akartam. Épp azon gondolkoztam, amikor már majdnem a boltnál voltam, hogy mekkora az esélye annak, hogy látom Őt. És ekkor, mint valami csoda: láttam, amint épp kihajt az utcából biciklivel. Nem hittem a szememnek. Természetesen kísérletet sem tett arra, hogy köszönjön, és felém sem nézett, de eszembejutott, hogy ha csak 2 perccel előbb érek a boltba.... Aztán eszembejutott, hogy felelsleges rá gondolnom. Elfogott az idegesség. Hogy ennyin múlott. De aztán eszembejutott az is, hogy amikor volt esélyem, hogy esetleg bevágódjak nála, akkor sem tettem semmit, mert leblokkoltam, szóval kár lenne próbálkoznom. El kéne nagyon felejtenem. De nem megy. Rossz kedvem van. Lehangolt. Nah de ennyit a nyafiról, asszem írok a napjaimról is. Felmentem myVIPRandira. Jönnek a felkérések, meg tetszem egész sok mindenkinek, de nekem nem tetszenek-.- Mind nyomin néz ki. De van egy, aki egész cuki:) Felvettem msnre, épp beszélek is vele. Meg aztán ma reggel felkeltem, és kimentem futni. Azzal ösztönöztem magam, hogy ha ma nem kezdem el, akkor sohasem. De elkezdtem:) Most már csak folytatni kell. Tegnap laura kölcsönadta az Alkonyatot könyven. Nagyooon jó könyv:))(L)(L) Imádom az egész sztorit. Annyira romantikus, és mégis hátborzongató. Jah, egyébként a boltban amikor ma elmentem, még az sem sikerült, hogy megvegyem, ami kellett volna... Szal tébláboltam vagy 10 percig-.- És megint hülyeségekre költöttem a pénzem-.-.. Le kéne szoknom erről. de dühömben, és csalódottságomban ismét csokiba akartam fojtani a bánatom:( Pedig ma kezdtem újra:( Jah egyébként nincs msnen Füszálam, és majd csak szombaton lesz sztem. Hijjányzik. És Ádám is hijjányzik:( El kéne felejtenem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr791215357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása