HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Tegnap sok zaba ma meg sok film..

Tücsii 2009.06.14. 19:53

Tegnap nagyon finom volt a torta. És leesett, hogy gyorsan szalad az idő. És ez fáj. Hamarosan felnövök, és szeretném azt mondani 30 évesen, hogy karriert futottam be gyönyörű családom van, de sajnos ez az álom befuccsol, mivel annyira lusta vagyok, hogy az álmomért sem teszek semmit:( Még sosem beszélgettem (a mostani időkben) ennyit egyszerre uncsitesómmal. Meg kell mondjam jól esett. És az is jól esett, habár nem nekem kellett volna, de jól esett, hogy Tomi tök sokáig ott volt. Leléptem és mikor hazaértem msnen Füszálka úgy fogadott, hogy örül nekem..:$ nem tudjátok mennyire jól esett. Szegénynek jó szar hétvégéje vo9lt, mert le kellett mondani a bulikat amiket tervezett, mert nem engedték el a buli legnagyobb arcait. Vagyis négyen együtt lettek volna király buliarcok, de kettejüket nem engedték el.. Na mindegy. Ma túl vagyok 3 filmen, kábé fél 12 és 12 között kezdtem el, és fél 7kor végeztem-.- Jó hosszúra csinálták a filmeketxD Holnap apám megy dolgozni, szal korán felkelek, és takarítok. Mert ablakot kell pucolni, port törölni, meg egyebek. Berakom a fülembe a zenét és minden könnyebb lesz. Szal nekilátok. Jah és holnaptól kezdem el a tornázást is, igen újra. Ha már egyszer elkezdtem, akkor ismét menni fog. Úgysem kell semmi fontosat csinálnom, szal lesz időm, meg valszeg kedvem is. Ma beszélgettünk hajnival, és szóba került, mennyi baromságot csináltunk mi együtt négyen. Hol itt, hol náluk, estig itt voltak és mind együtt beszélgettünk. De sajnos ez az idő elszaladt. Gyorsan, mint mindig. nah ennyi mára majd folyt köv. Talán holnap talán ma. Nem tudom. Kép ma nem lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr241184858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása