HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Nah.. csak túléltük

Tücsii 2009.02.15. 18:54

Nos.. Itt vagyok, és túléltem a napot. Elindultunk, ott voltunk ettünk, stb. Mamáék odaadták a névnapi ajándékomat:) Kaptam egy tök szupi felsőt^^ Aztán (persze csak miután ettem:P) szépen leléptem. Elhúztam a könyvtárba, és a könyvtárosnő kissé ferde szemmel nézett rám, mer már decemberben kellett volna visszavinnem a könyveket:$ Azután hazajöttem, és elkezdtem olvasni. Elszaladt az idő, és azon kaptam magam, hogy már csak 10 oldal van a könyvből, és az utolsó színt kezdtem el. De aztán jelzett a telóm, és megcsináltam a cuccosokat, amiket kellett. Hazaért apám, és kissé gúnyosan megkérdezte, hogy "Dórikám, csak nem tornázol??" Mire én: "Nem, apuka, szenvedek, fáj a lábam.." Erre ő: "Nem baj, elvégre a szépségért meg kell szenvedni.." Hát.. ha lehetett volna szemmel verni, apám már nem élne:P De legalább, már majdnem 2 centi!!!:) Viszont nem tanultam, csak bioszt.. Magyart egyáltalán nem, föcit se, és angolt se, bár két órán nem voltam, így nem tudom, hol tartunk, vagy írunk-e.. Na mindegy, lesz ami lesz, jelen pillanatban nem érdekel. Ma már csak aludni fogok.. Holnap csak egyszer, valamikor délután fogok jelentkezni. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr19944969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnus_baba 2009.02.16. 16:35:03

Háát...csak így tovább "már majdnem 2centi"=D
Jahh és, lehet h most nem érdekell de sztem majd ott fog:P (!!csak mondom!!) Na...sziaa szerííh

Tücsii 2009.02.16. 18:52:23

Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több centire:DD (Ezt jól megmondtam)
süti beállítások módosítása