HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

A szünet első napja

Tücsii 2009.06.12. 15:02

Nyah a mai napom nem volt valami érdekfeszítő, de azért leírom. Reggel 7kor felébreetem, de visszaludtam, és így fél 12kor másztam ki az ágyból. Nem volt kedvem ma mosni, meg füvet nyírni sem, majd hétfőn, mert úgyis jó időt mond. Kitakarítottam, vagyis, csak összecsaptam, ahogy szoktam. Megégettem magam. Forró olaj, ami fröccsent. Ma beszéltem Hajnival, meg Aniszurffal is. xD Kábé ennyi volt a mai napom. Próbáltam tegnap diákmunkára jelentkezni, de szerintem nem kerülök be. Mindegy egyelőre nem kell. Vagyis kéne, de nem tudom, hogy lenne bennem annyi szorgalom, hogy be is járjak normálisan, meg minden. Nah de majd kiderül, hogy bekerülök-e. Három óra, és kész avgyok mindennel, lehet, hogy megnézek még egy filmet. Úgyhjogy majd folyt. köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr341181084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása