HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Aludni akarok...

Tücsii 2009.02.18. 18:36

Nos, ma.. Mint kiderült, nem volt első órám, a második meg unalomban telt.. Borosné jött be, és.. hát.. nem vagyunk hozzá szokva.. Úgyhogy egy egyszerű, 2x5 mondatos párbeszédet 20 percig oldottunk. Tesin gyakoroltam, a tornát, és egész jól megy:) Törin Keliger Berni felelt, és hármast kapott rá, pedig szerintem megért volna egy négyest.. Habár Gerőcs a tanár, nem én.. Lyukason megint kibeszélgettem magam. Magyaron kikaptuk a dogát, rengeteg lett a hármas és csak négy vagy öt ötös lett.. Az enyém is négyes lett, de egy pont és megkaptam volna az ötös alát.. Angolon gyakoroltunk a dogára, jövö hét csütörtökön írunk. A hazaúton rengeteget röhögtünk, Fruzsi kiidegelt, de nem csak engem, Grav-et is. Ettem finom rétest^^ Most nézem a Tényeket, és megismertem Grav barátját. Olyan cukik, félpercenként elmondják egymásnak, hogy szeretlek.. Csöpög a képernyő, de ettől rossz érzésem lesz.. Mert nekem egyelőre nem adatik meg az ilyesmi. Igaz, olyan kifejezetten nagyon nem hiányzik, de nem mondom, hogy nem esne jól. Hát.. Mára ennyi.. Nem jut eszembe több, amit megosztanék Veletek:) Úgyhogy majd holnap.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr56951290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grav 2009.02.18. 18:44:12

Kawaii vagyok... XD Édes az, de én... Bár együtt... *pirul* Nem is mondtad a négyest. :( Szegénykém... És lesz, csak légy türelemmel ;) Te jó ég, ennyi szmálylííít... Na nc nekem... XD

Tücsii 2009.02.18. 19:02:45

Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te enyhe fokozat vagy fruzsihoz képest:)xDDDD
süti beállítások módosítása