HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Punnyadás mesterfokon..de készülök ezt megváltoztatni:D

Tücsii 2009.07.28. 13:47

Igen, ismét túl sokat punnyadok, és túl sok csokit eszem.. De kértem hírlevelet a nincsde.hu oldalról, javaslom mindenkinek Örzse kiképző őrmestert, mert ő aztán gatyába ráz, még levélen keresztül is:PP Nahszal. Összeállítottam egy saját mozgástervet. Úgy terveztem, hogy mindennap fogom csinálni, de ma már nem volt energiám:( Holnap meg fogom csinálni, és igyekszem hozzászokni a korábbi keléshez, habér z nem is olyan könnyű, mert általában hajnal 2ig forgolódok, és délbek vagy utána kelek.. És mostmeg ezt meg akarom változtatni, hogy fél 9kor keljek, de pár napig még biztosan hajnalban fogok elaludni-.- De muszáj. Még van egy hónapom, hogy leadjak valamennyit, és formálódjak kicsit. Hmm.. Ennyit erről. Hogy miket csináltam eddig? Őhátizé... Rengeteg filmet letöltöttem, és kiírtam, itt aludt nálam Laura is meg Aniszurf is:DD Nah az jó két este volt:DD Meg ténykedek azért itthon, kigazoltam úgyahogy a kertet, megnyírtam a sövényt, mostmár csak egy fűnyírót kéne szerezni, mert a mienk még mindig szar-.-" Beújítottam pár zenét, és asszem visszaszoktatom magam a zenén-elalvásra. Rájöttem, hogy rengeteg csokit eszem.. Ezen majd igyekszem változtatni. Még van egy hónap. Ezzel biztatom magam. És ha mindennap mozgok, legalább félórát, akkor biztosan lesz eredménye. És ami azt illeti fogok mozogni, mivel a mozgásterv, ami reggelre van beiktatva, felkelés után, az kábé 25 perces, plusz ha végzek valami házimunkát, azért az is mozgás, elsétálok a boltba vagy a bnőmhöz, stb, és minden este görkorizok, ami szintén kb 20 perc, de inkább valamivel kevesebb. Igyekszem a mozgástervben minden izmomat megmozgatni, és azt hizsem sikerül. Nem nagy cucc az egész, mert eddig egyszer sem volt izomlázam. Ezért fogom mindennap csinálni. A koritól meg ugye még sosem volt, szal ennyi. Nyah asszem mára ennyi, majd megint kb 10 nap után írokxD Majd folyt köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr401273576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása