HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Úristen, derég írtam:P Ez most hosszú lesz:DD

Tücsii 2009.07.17. 16:43

Nyah, akkor el is kezdeném a legfőbb hírrel: már majdnem befejeztem az Alkonyat könyvek kiolvasását:DDDD A Twilight egyszerűen nagyon jó könyv volt, a New Moon még annál is jobb, az Eclipse az is nagyszerű volt, habár kicsit nem tudom, olyan rosszabb, mint az előző kettő. A Beraking Dawn pedig áhhhh mondjuk azt még nem fejeztem be, hála Laurámnak:@ Üzenném neki ezúton is, hogy olvasson gyorsabban!! xDD Jajj annyi minden történik benne, és annyira jó könyvek, már alig várom a filmeket is:DD És egyszerűen áááááááá I LOVE ALKONYAT 4EVER:DDD Mostanában nagyon meleg van.. Így hát elővettem a legyezőmet, és a zuhanyt, mert napjában kétszer is le kell tusolnom, hogy túléljem ezt a hőséget.. Jah, és mostnaában egyre több állat vándorol be a lakásba.. Jó, a macska, az okés, még a pókokat is elviselem, kivéve az ágyamban!! Ugyanis valamelyik este a sötétben baszakodtam a telómmal, és a telefon és az arcom között szépen elsétál egy kaszáspók, vagy álkaszáspók, azokkal a hosszú lábaival. Na jolvan, hatalmas sikítás, hisztéria, kiugrottam az ágyból, villanyt felkapcs, és papuccsal agyoncsap. Oké. de még ennél is jobb volt, amikor egy reggel kicsit korábban keltem fel, mint szoktam, és már gépeztem, amikor észrevettem, hogy egy VARANGY vagy valami nem tusdom milyen béka ugrál az ágyam végében. Jó, természetesen akkor is megvolt a hisztiroham, csak ezt nem lehetett papuccsal agyoncsapni. És az a legjobb, hogy FOGALMAM SINCS hogy hogyan jött be!!! Rögtön beraktam egy mosmásba az összes ágyneműt, a takarót, párnahuzatot, pedig azon nem is mászott remélem.. alvóspólót, és a lepedőt. Mindent. Oké, nem sokkal később, egy délelőtt, inkább kora délután kimegyek a konyhába, és egy GYÍK mászott elő a szekrény rése közül. Oké, mégegy hisztiroham, és sikítozás, fogtam behoztam a macskát, ami megfogta, és végülis egy befőttesüvegben kivittem-.-.. A pláne itt is az, hogy NEM TUDOM, hogy jött be. Állatos kalandjaim után halljatok egy kicsit mást is: híztam-.- Jó, tudom, ez nem mindenkit érdekel, de engem nagyonis. Még van rá másfél hónapom, hogy leadjak valamennyit. De szerintem nem fog menni. (Ilyen hozzáálással meg pláne nem-.-) Meg, nagyon nagyon hülyeségeket álmodok. Azt álmodtam, hogy megöltem egy embert. De nem akárhogyan! Az emberke, bent ült valamilyen járműben, habár az elég kicsi volt, és elkezdett hergelni. Ideges lettem, és elkezdtem ugrálni a járműszerű dolog tetején, lelapítva azt kábé 10 centi vastagra, benne az emberkével. De tudjuk, hogy ilyen lehetetlen. Aztán természetesen jött a sírógörcs, hogy jaj, mit tettem. Ugye mekkora baromság? Szerintem is. Nah, ígértem, hogy hosszú lesz, tényleg az is:P Még berakok egy képet, a legeslegkedvencebb szereplőmről az Alkonyat könyvekben.:DD Annyira imádommm:DDD(L)(L) Már tökre várom a filmet a New Moon-t, mert ott áhhh nah, mindegy, a lényeg, h imádom Jacobot^^(L). És aztán mára ennyi, majd ismét nagy kihagyással, de jelentkezni fogok:DD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr141251740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása