HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Hát.. a beígért részletezés kicsit elmaradtxD

Tücsii 2009.05.12. 18:27

Nos, 4 napja írtam utoljára, mert lusta voltam gépelni. 4 nappal ezelőtt péntek volt. A hétvégém átlagosan telt, most nem volt itthon apám. Hétfőn lefutottam az 1000 métert, és sikerült 3asra lefutni:)) Nem tudjátok mennyire örülök neki. Futni sose vigyetek, csak és kizárólag korizni:)) Magyaron megírtuk a dogát, volt egy amit non elszúrtam. Angolon fogászatra mentünk, nyáron menek fogszabira. Legalábbis remélem. Kissé szíven ütött, hogy 70%-os kedvezmény van 18 év alattiaknak. Szal totál most érné meg elmenni. Kémiáról bekéstünk, nem volt semmi érdemleges. Bioszon szokásos unalom. Matekon össze voltunk vonva a másik csoporttal, ez a Nelli néni ez kiborító. -.- Daróczi milliószor jobb. Föcin kikaptam egy 3as tz-t, fantasztikus volt, Aniszurfnak is 3as lett. Füszinek meg karcsi. :( Ma matekon kikaptam egy teljesen hibátlan tz-t, nagyon örültem neki:) Meg írtam egy szintén jó dogát. Legalábbis remélem, hogy jó. Németen nem harapta le a fejemet, de hnapra két levelet is meg kellett írnom, már kész vagyok vele. Fizikán Nem volt semmi, kivételesen odafigyeltem. Törin a végére alvásszint. Dupla biosz maga volt a pokol, mert olyat ismételtünk, hogy arra sem emlékeztem, hogy én ilyet valaha tanultam. 2 hét és belső vizsga. Nem találkoztam Ádámmal. Helyette jött Letty. Leszállni sem láttam. :( Na mindegy. Most inkább arról mesélek, hogy végignéztem a Kaleido Star-t, és most jöttem rá, mennyire szép is az az anime. Ösztönöz, és gyönyörű. Több résznél azt hittem ki fog folyni a szemem, annyira sírtam. Sikerült letöltenem az Original Soundtrack-jét. Meg töltöttem még egy csomó mást is. Közben asszem nem mondtam, hogy újra lett telepítve a gép. Ha mondtam, akkor bocsika. Most minden magyar, szal tök jó vagyok:) A fejemben van egy új fici. Ez már vagy a harmadik vázlatom, de ebből valszeg fogok is írni egy szintén hosszú ficit. Majd ha lesz erőm. Ami nem mostanában leszxD A legjobb hír: holnap a kettes vonattal jövök, mert nem lesz angol óra. A rossz hír viszont: kikapom azt a kibaszott szar magyardogát, amit még vmikor régen írtam. Nyah asszem mára ennyi elég lesz, nincs kedvem több mindent leírni. Itt egy kép, csak, hogy lássátok, mennyire szeretem a Kaleido-t.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr711117666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása