HTML

Napjaim

Életembe nyerhetnek bepillantást, akik elolvassák. Leírom, mi történik velem aznap, mint egy tényleges - csak éppen nyilvános - napló.

Friss topikok

  • Tücsii: Tudom, hogy lesz:) De azért kösz a biztatást:) És van még renegeteg smilem ha kell:)) És am te eny... (2009.02.18. 19:02) Aludni akarok...
  • Tücsii: Hát szívtál, mert nem feleltünk semmiből:P Ammeg haladok, haladok, és gyúrok tovább egyre több cen... (2009.02.16. 18:52) Nah.. csak túléltük
  • Tücsii: Bocsi.. Csak nem szeretem a pesszimista embereket, habár mondtad hogy ez nem feltétlenül pesszimiz... (2009.02.15. 10:49) Film film hátán

Linkblog

Na igen, mostanában csak hetente írok..

Tücsii 2009.05.31. 13:14

Nyahszoval, kezdjünk is neki. Sajna lusta vagyok leírni a hét többi részét, így csak a legfontosabbat írom le. A kirándulást. Hát.. Nem volt sok program, sőt, semmi program nem volt, halálra untuk magunkat és még az idő is szar volt. Egyedül a csocsóasztal volt a jó, meg az, hogy levertem Aniszurffal együtt a fiúkat:DDDDD Büszke vagyok emiatt magamra:DDDD Esett az eső egy csomószor, és keveset aludtam, jah és lejártam a lábamat meg bementem egy múzeumba, ami nem is múzeum, hanem "mvzevm" volt. (Régiesen írták le az "u"-t.) 10 perc alatt végigmentünk rajta, és átlagban egyetlenegy ember olvasta el a cuccokat. A kaja szar volt, ízetlen volt minden. A makaróninak nem makaróni, hanem ketchup íze volt. -.- Vettem apámnak tréfás kis cuccokat, olyan rendszámtábla dekort vagy mit, tudjátok amiken ienek van, hogy "Főnök" meg "Te is!" xDD Apám olyat nevetett rajtuk, de legalább tetszett neki:))) Nevettünk sokat, és sokat beszélgettem. Meg sokat utaztam. Elmentem azért majd 200 kilométert, hogy visszajöhessek. Természetesen a fél osztály beivott. Ricsi volt ki nagyon, meg Peti. Hát kábé ennyi a lényeg. Hazaértem, és úgy bealtam, hogy nagyon. Most épp zabálok, olyan finooomat:)) Apámnak elmeséltem, mindent, még azt is amit nem kellett volna de azt meg semmiképpen nem írom ide. Az már túl durva és ki tudja ki olvassa ezt a blogot. Jah, meg kiderült, hogy mégis van egy fiú az osztályban aki jól néz ki:PPP Örülök, hogy bement a medencébe az osztkiren, bevallom, hogy csak lestem:PPP De az titok, hogy kicsoda;P Nah asszem ennyi elég, meek, majd folyt köv, valszeg egy hét múlvaxDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsielete.blog.hu/api/trackback/id/tr641154767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása